2006-07-18
 01:49:38

Efter en vecka i Karlstad

Jo veckan i Karlstad innehöll det mesta.... Började med att vi va på Bomsta på onsdagen, jag å Sofie, det blåste kallt å vi frös men vi trotsade vädret och badade iaf. Det va gott. Sen käka vi inne i stan å kikade lite på folk.
Sen onsdag kväll va jag ute med Karin å hennes kompisar, riktigt trevligt, va på Nöjes uteservering först å sedan på själva Nöjes... coolt att det va så schysst på en onsdag.

Torsdag kom morfar å vi käka lite lunch. Sen sov jag mestadels, hade nog solfrossa.... och sen va det väl psykiskt också...

Fredagen var ju begravningen, det blev verkligen inte som jag hade trott.... det gjorde så ont bara. Men det va fint.
Sen på kvällen satt hela familjen å grilla å käka massa god mat i trädgårn hemma. Inte ofta det händer.

Lördag va det utgång på Blue moon bar, inte mycket å säga om det, blev som vanligt....

Söndagen va lugn, tog en cykeltur med mamma å käkade Vedugnspizza. Alltid lika gott.

Nu är man tillbaka i Gbg och det känns både skönt å inte... det känns ju inte riktigt hemma här. Jag vet inte varför. Men det har alltid varit så. Kanske beror på lägenheten eller jobbet jag har ingen aning. Imorrn hoppas jag att det blir sol så man kan ligga vid havet och tänka på ingenting, bara lyssna på vågornas brus. Jag behöver verkligen lite sånt efter flera veckors psykisk stress.

Tråkigt att folk ska bli sura på en över ingenting också, jag orkar verkligen inte med det. Jag förstår ju inte varför, eller kanske lite. Men inget stämmer och jag blir inte klok på personen alls. Kanske lika bra å ligga lågt ett tag.

För övrigt så längtar man mest borta hela tiden.... *suck*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: