2006-07-08
 21:11:02

Huvudet värker...

Men jag är fan glad ändå! Har hittat ett guldjobb som jag ska söka helt klart... så sanslöst så det knappt kan va sant =)

Appropå förra inlägget så har det problemet löst sig, helt av sig självt faktiskt. Skönt det med =) Allt är inte så illa som man tror. Det går ju att övervinna med lite ändring av tankar å sånt.

Sitter å är trött på min dator nu, den går otroligt långsamt. Gaah.

Imorrn blir det fröhoppningsvis Saltholmen, hoppas verkligen det e fint väder! Jag vill ju sola å bada en massa mera. Titta på folk å sånt. Alltid gott å bara ligga å kolla på folk å lyssna på deras underliga konversationer. Hehe. Folk snackar mycket skumt å glömmer väl bort att alla andra hör.

Å så har ju fotbollen börjat, undrar om man orkar se... känns ju sådär intressant va. Det får kanske bli lite ps istället. Va ju inte igår man spela lite =)

Tråkigt nog va det ju inte mycket skoj på tvn heller... fast det e trots allt skönt å va hemma en hel helg, vila upp sig å så, inte dricka nån alkohol. Fast måste erkänna att jag är grymt sugen på en kall bärs =) Som alltid, kanske är en sjukdom eller nåt :P haha, nej inte är man alkolist bara jävligt förtjust i öl =)

väldigt elite idag. JA =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: