2006-07-05
 11:31:34

Nytt jobb idag...

Sitter på det nya jobbet idag, massor att försöka lära sig och allt känns en smula snurrigt för tillfället. Började ju med att jag fick vänta ute i trappuppgången i 20 min för att ingen va här när jag skulle börja. Känner mig inte så värst motiverad att va här....

För det känns plötsligt ganska tungt, det känslan jag trodde skulle komma förra veckan kom nu istället. Kanske för att begravningen börjar närma sig. Kommer kännas jobbigt att komma hem å träffa alla. Det e svårt.

Annars måste jag säga att jag är jävligt trött på folk som är så själviska. Lite flexibel måste man ju vara, ställa upp å så. Jag gör det på folk jag knappt känner, varför får man aldrig nåt tillbaka? Gäller både småsaker och reaktioner på mormors bortgång...
Faktiskt bara en person som verkligen har förstått än så länge... å det e Karin. Tack och lov att hon säger så mycket kloka saker. Saker man verkligen behövde höra.

*suck* så har man börjat tvivla på andra personers.... vad ska man säga.... intresse kanske. Jag vet inte om jag kräver för mycket... jag vill ju bara så gärna.

Sitter å kollar flygbilljett nu, hoppas man kan ta sig ner å hälsa på Ronny iaf, det vore fan grymt alltså! Behöver lite glädje just nu! Och kan man verkligen umgås en dag utan att skratta med eller åt Ronny, NEJ, tror itne det va =)

Iaf, lunch om 30 min, känns gott. Här sitter man ju bara å räknar timmarna till hemgång. Kommer bli segt att jobba till fem idag... blä.

Puss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: