2006-07-03
 21:44:22

Oh maj god...

Gjorde något nästan förbjudet, hemskt porrigt och sjukt nice här innan helgen. Men jag blev bara tvungen för det va så skönt å läsa hans ord när han såg det. Tankarna börja snurra i huvvet på mig å det va bara tur att jag inte såg honom... då hade det varit alldeles för olidligt... =)  Frågan är vad man ska göra när man tänker på dom sakerna han sa varje dag... det lär ju synas i ögonen på en.. hehe.

Annars satt jag hela dagen å kollade lunar, efterfesten å annat onyttigt eftersom jag inte hade nåt å göra på jobbet, jävla kungälv. Man får ju ångest när man sitter inne å tittar på den blå himlen.

Men imorrn ska vi iaf bada efter jobbet, hoppas jag. Måste kolla upp läget lite nu tror jag... men det vore asnice va. Liksom kyla ner sig lite innan man drar till gymet å härjar.

På ons å torsdag ska jag va på ett nytt ställe. Så skulle man tydligen ha kavaj, jag fattar inte hur dom tror att man ska orka ha kavaj när det är sååå här varmt va. Helt sanslöst. Undrar om jag ska ringa dom å kolla om man kan ha nåt annat. Annars kommer jag ju gå under.

Nästa vecka drar man ju iaf till karlstad, förstår bara inte vart jag ska få pengar till det ifrån... alltid är det nåt med pengar... *suck*
Å jävlar, skulle ju laga mat också. Gaah.

Över och ut.

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: