2006-06-28
 15:42:47

Alldeles fint glittrande ny...

Så ger man sig in i ett nytt kapitel, bloggvärlden, lovade egentligen mig själv att jag aldrig skulle men... Det kliade ju som fan i fingrarna... hehe.

Vanlig dag idag, om man nu kan kalla den det... Sova, jobba, äta... Träffade min förre chef idag, han behövde mig sa han. Låter som man gjort ett gött intryck iaf.

Annars saknar man jämt och ständigt R. Helt sanslöst va tomt det kan kännas efter en enda person. Men jag ska väl ändra lite på livet, försöka leva så som han. Det vore guld. Försöka iaf.

Fick ett förslag om ett jobb i Marbella igår... undrar bara hur seriöst det var. Frågan är verkligen om man ska våga ringa eller om det kanske är nån idiot i andra änden. Samtidigt så undrar man ju vad man har att förlora på det, har ju hemligt nr. Det kanske leder till nåt underbart, vad vet jag... Jävla uppsägningstid man ska ha då!Sen blir det iaf en fika med Anders, nyaste kompisen det. Ska bli nice å göra nåt annat än träna efter jobbet iaf.

Uuh, har suttit här å klämt i mig massa papaya, tur att man är smal av naturen alltså. Annars hade det slutat illa... kanske är tjockare än vissa i oktober sen.. vem vet ;)

Over and out för idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: