2006-06-29
 10:20:39

Dagen efter

Har svårt för att känna varken eller idag. Vet inte riktigt hur jag ska tänka... Om det bara var bra att det gick så fort eller att det är orättvist. Jag vet inte. Livet är jävligt underligt.

Som tur är så har man ju stödet från vänner, när man minst anar det så kryper dom fram och ställer upp...

Sen sms:en jag fick från *, ja dom var minst sagt underbara. Det va det bästa som kunde dyka upp på morgonkvisten efter få timmars sömn. Man inser ju va vacker han är....

Nu sitter man på jobbet och försöker tänka på annat ett tag, tror jag behöver det. Skönt att umgås med folk som inte vet. Annars blir det lätt nån slags tycka synd om grej hela tiden. Jag vill absolut inte bli daltad.

Fick sms från min PA förut också. Tydligen ska jag va ute i Kungälv nästa vecka, usch å fy. Jag orkar verkligen inte åka dit nu igen. Trött på den skiten. Fan också. Inget har man att säga till om heller. Man känner sig så himla maktlös. Men kanske skulle neka uppdragen å bli tjänsteledig fram till semestern. Då är man nog populär sen va.
Men helt ärligt så suger detta jobbet bäverkuk. Jag vet inte riktigt om jag orkar va kvar. Visst det har sina ljuspunkter ibland, men det e fan inte ofta alltså.

Mer jobb å tänka på annat nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: