2006-06-29
 00:56:34

Den ofattbara sorgen..

Ja vad ska man göra? Min mormor gick bort ikväll... det gick snabbt, hon hade inte speciellt ont. Det kändes lungnande.
Men vad som kändes udda det är att jag pratade med henne förut ikväll... hade inte tänkt ringa men så gjorde jag det ändå. Man börjar undra vem som styr våra handlingar... Men jag är för evigt tacksam för att jag ringde, fick höra hennes röst en sista gång iaf.
Det kom inte som en chock... för jag har förstått att hennes tid skulle komma snart.

Å nu vet jag inte vad jag ska göra... vad jag ska känna? Aldrig varit med om något liknande. Och jag tänker mycket på morfar som är alldeles ensam nu.

Det blir så mycket att orka med. Saker jag inte har ork till. Det är så mycket i mitt liv nu... mer minus än plus.

Jag ska iaf jobba imorrn. Det måste jag. Skulle bli galen av att sitta hemma en hel dag....

Jag älskar min mormor, för alltid.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: