2006-09-12
 16:22:58

Bla bla bla... =)

Mycket tjöt med Stina i telefon igår. Det va asnice, skönt å höra att hon lever och att allt går super. Glad man blir!

Själv så har man det rätt bra för tillfället, lyckade omedvetet hota min chef för ett tag sen och det slutade med att hon fjäskade till det ordentligt och gav mig både löneförhöjning och reseersättning, inte illa det. Det e ju tur att man är så diskret =) Tyvärr så blir man väl inte så långvarig på extrajobbet då, men men. Det ordnar väl sig på nåt sätt. Saknar att jobba på Projecta kom jag på idag, dom ringde hit där jag jobbar.... Shit vilket grymt extrajobb det var! Sånna växer inte på träd, nästan så man borde starta upp en filial här i gbg.

Förra helgen va väl schysst, Ronny kom hem så jag han å Marc förfestade lite hemma hos hans föräldrar å sen drog vi ner till Vasastan. Marc satt å ragga på nåra luriga brudar (det gick sådär va). Så vi drog till Diamond Dogs istället, tråkigt nog hade man ju grym huvudvärk så va inte på så bäst humör. Men vi trilla vidare i regnet till bryggan... Träffade Nabil, han va ju såklart full som ett as... Haha. Jag å Ronny drog å käka halvspecial med räksallad å så korv me mos å gurkmajonäs. Tråkigt nog hade dom avskedat dom goa tanterna som brukar jobba i kiosken så denna gången va det inte riktigt lika mycket överflöd på räksalladen :D

Förra veckan va riktigt lugn annars....
Mer smaskigt info kommer ikväll =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: