2006-09-13
 19:37:16

Onsdag 13/9

Vet att jag sa att jag skulle skriva igår... men fasen. Jag gjorde ju andra mycket skönare grejer. Va ute i skogen å gick lite eftersom jag ännu inte har köpt nåt nytt träningskort. Så hitta jag lite svamp, taggsvamp å nåra gula kantareller, gissa om jag va glad sen!


Så fick jag en inbjudan till Stinas bröllop igår. Kul att hon ska gifta sig, hoppas klänningen blir fin sen och att allt går bra. Tråkigt bara att jag och mamma inte kan åka ner.


YEAH! Nyss ringde en kvinna från Italien, jag trodde det va Stina först, va ju nåt liknande nummer. Så sa hon att hon ringde om ett jobb som hästskötare. Fattar ni va sjukt bra?!? Hon ska ringa mig ikväll, jag kommer ju va nervös hela dagen ju! Gaaah. Detta e ju breaket jag har väntat på!



Puss!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: