2006-09-21
 12:40:49

Tråkigt med förkyldning...

Är hemma å e sjuk idag, åkt på en förkyldning. Jag som hållit mig från sånt rätt länge nu.... Men men, får man tid å fixa en massa andra grejer inför resan.
Det är ju bestämt ett datum nu iaf. Den 16 oktober blir det! Lorraine ska ringa mig ikväll om biljetten. Vi får väl se hur det blir...

Annars ska jag shoppa som en galning tills dess. Stövlar, ridbyxor, strumpor, tröjor, jacka å massa mer. Ska bli kul! Länge sen man shoppa så mycke ridgrejer faktiskt =)

Hoppas på att man får besök i helgen också... skulle va riktigt nice. Har ju längtat efter att träffa honom.

Nu ska jag snart ner på stan å fixa ett Visa-kort å kanske pröva stövlar. Så ser ni en blond tjej som springer omkring i ridbyxor så e det jag =)

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: