2007-08-22
 14:03:56

Boende-KRIS!!!!!!!

Just det, måste skrämma upp er lite. Men jag MÅSTE verkligen ha nånstans att bo i 4 veckor från den 24/10....

Dom ska ju renovera stammarna hemma hos mig och jag kommer nog inte kunna bo kvar vad jag kan förstå. Även om dom säger det... men dom är nötter. Ärligt talat, vart ska jag ta vägen när dom jobbar? Jag har liksom bara 20 kvm. Och om dom tar upp 8 så blir de inte så många kvar sen....
+ att jag helt kommer va utan badrum... fan heller att jag tänker dela dusch och toalett med 20 andra nere på gården, det e fan inte schysst! För jävligt rent ut sagt.

Så jag ber snällt på mina bara knän... kan jag få bo hos nån? Det vore så himla schysst....

Lämna svar under kommentarer.....

Snälla... söta... rara... ;)


Sofie

Du får bo här!! Be om tjänstledigt med full betalning eller så får jobbet fixa ngt. Bra idé va! ;) Kram


Haidi

Ey, klart du ska bo i ghettot! :)
(alltså kortedala)
Det bjuds på katthår och uppblåsbar-madrass!
En annan fråga bara, vad gör du med dina möbler under denna kaotiska tid? :) hehe..
Kram



PUBLICERAT: 2007-08-22, 22:59:44 | URL: http://catzy84.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: