2007-08-13
 22:53:52

Galen helg helt klart...

Javisst... här kommer en sammanfattning såklart =)


Fredag: Dagen började med att jag va hos tandläkaren efter att ha sovit minimalt med timmar eftersom jag var så nervös. Det hela gick helt smärtfritt å jag kände mig rätt nöjd efteråt iaf. Sen fick jag skjuts hem från jobbet av Sofie. Gott å komma hem i tid för en gång skull.
Gjorde mig iordning å sen drog jag ner till Excet å mötte upp Sofie och hennes kompisar. Så satt vi där på after worken å tog det lugnt. Riktigt nice. Synd bara att man hade så lite pengar, annars hade jag köpt alla goa drinkar som dom stod å gjorde. Efter en stund vandra vi vidare, jag sprang in på Diamond dogs å leta efter Mattias... dom va där men gick inte så vi drog till Nivå en liten stund å tjötade vidare. Kvällen slutade med att jag å Mattias och Marko satt på Rockbaren å tog det sjukt lugnt. Lagom nice kväll för en fredag.

Lördag: Började med att dra ner till stan å systemet. Sen vart det så varmt så jag åkte en sväng till Härlanda tjärn å solade och badade lite. Gottis värre. Sen skulle det va fest ute i Kungsbacka så jag hoppade på tåget dit... sen när man kom dit... jaa... det va väl inte riktigt min stil å ingen va trevlig så jag drog och Mattias å Marko hängde på. På vägen mot tågstationen snacka vi om helt sjuka saker, ska nog inte nämna dom här, haha. Så när vi kommer ner till "stan" så hör vi värsta sången från en pub så vi drog dit efter att ha druckit lite bärs i en park (det kändes precis som i Karlstad). Så kom vi in på stället, Club Mingel hette det å det vimlade av 18åringar. Sjukt. Vi drack Mintu, sikken överraskning :P Dansade å så. Sen tröttnade jag å tog tåget till stan.
På tåget snacka jag med Glenn, från Göteborg "alla heter Glenn i Göteborg" sjöng jag :P

Gick upp mot avenyn å när jag går förbi Avenyn no 1 så ser jag nåra bekanta ansikten. Då äre Peter å hans kompisar som har svensexa. Jag joinade å tjötade med dom, hur trevliga som helst =)
Sen bestämdes det att vi skulle gå på strippklubb... haha, åkej sa jag å trodde aldrig det skulle bli så. Men så stod vi där på 2:a långgatan å letade efter stället. Vi hitta det eftersom jag visste vart det va, haha. Aldrig vart där. Så nu har man verkligen vart på strippklubb för första gången. Det va ju en upplevelse helt klart. Det va blandade känslor, allt från impad till äcklad. Det va ju tillome andra brudar där... trodde jag aldrig.
Kvällen/natten/morgonen slutade med att man väntade en halvtimme på vagnen på järntorget. Va hemma kvar i sex... helt död :P

Söndag: Inte mycket som hände på hela dagen, eller ja, kom på att jag va extremt fattig, allmosor någon? Och senare på kvällen när jag va på väg hem från affärn så ramlar jag i stentrappan å slår upp stortån så nageln går av å det blödde överallt. Gjorde ont som fan... å jag kan fortfarande inte gå på den. Gaaah.


Kommande veckan är fullbokad nästan iaf... fattas bara att boka in en tvättid... eller åka till Karlstad.

Gonatt.


Mattias

Strippklubb...vafan =)



PUBLICERAT: 2007-08-14, 00:18:05 | URL: http://www.gooner.se
Sofie

Nä nu jädrarrrr. Karlstad såklart! Pusskalas!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: