2007-08-16
 15:04:44

Hockey hockey hockey

Ikväll är det allvar igen. Färjestad spelar mot Frölunda i Borås. Jag e allt lite ledsen över att jag inte är där.... Men det kommer helt klart va det enda man tänker på ikväll. Tråkigt nog sänder dom väl inte matchen nånstans... eller?
Självklart kommer vi köra över det "nya" frölunda som Bäckis snackade så gott om i radion häromdagen.

Nu är det bara 20 min kvar tills jag ska gå från jobbet till tåget till jobbintervjun... shit, jag är faktiskt mer nervös än på länge. Jag va ju inte det på intervjun igår, ansträngde mig nästan inte, men det gick bra iaf. Kan inte va bra, inget direkt wake up call iaf. Men nu ska jag va på topp, göra mitt bästa och övertyga dom!

Imorrn drar man upp till karlstad, för första gången utan speciellt mycket pengar... blir nog inte mycket till utgång även om jag är jävligt sugen. Kanske skulle styra upp nåt... hmmm. Nån bra idé?

Inga sparkar i baken, tack!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: