2007-08-14
 16:12:31

I will make u hurt...

Ja men va fan, kan nån följa med mig på IFK Göteborg - IF Elfsborg den 15 spetember då?!? Jag är grymt sugen på att dra dit å det e halva priset för mig och en till.. KOM IGEN!

Annars ska jag iaf dra på Qviding - Carlstad United på söndag, haha. Kommer säkert bli en kanonmatch såklart. :P

Det där va väl det mesta jag nånsin skrivit om fotboll här iaf. Kanske borde anstränga mig lite mer. Men va fan. Snart äre hockeysäsong å det blir ju spännande. Ser fram emot att se när dom krossar hv å frölunda framförallt. Se upp Pelle. Din jävla radiosmekare.

Har haft äckligt mycket flyt den sista tiden men så nu sitter man bara å väntar på att allt ska braka ihop. Ja menar, borde det inte göra det? Fast det onda med det goda kanske är att jag har noll pengar... ? Man kan ju alltid hoppas.

E sugen på v 35 nu också... blir med all sannolikhet Jönköping i iaf 3 dagar. Fest?

Övertid nu.
Hej.


Mattias

inte omöjligt att jag o danne åker på den matchen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: