2007-08-06
 22:38:47

SJUKT BRA HELG!!!

Så sanslöst rolig helg det har varit... bästa på jäääävligt länge.

I fredags va det förfest hos Anders med Christian å Rebecka. Nice nice. Det va som det alltid var =) Sen när man kom ner till stan så mötte jag Johan å hans Jesus-kompis. Fulla som grisar va dom å jag skrattade åt Johan resten av natten, tur att inte jag är fullast jämt :P

På lördagen va jag å Johan på stan å shoppade lite, eller ja, han shoppade å jag såg på. Så drack vi mängder av kaffe å försökte bli av med bakfyllan. Heh. Det va gott i solen iaf.
Jag drog till Härlanda tjärn på eftermiddagen å myste lite där på en klippa. Så messade Stefan att dom skulle grilla så jag styrde upp å så drog jag å Haidi dit lite senare. Blev ingen grillning men däremot vin å kaluha å AIK-trubaduren på stereon. Johanna å Tjus va så klart där också :P
Så drog vi till stan... mötte Hassan å Hannes utanför 7 eleven. Så vi sätter oss där å dricker 3.5or, så joinar Mattias å Täng oss å tar nån öl dom med.
Sen bar det iväg in på Hard rock även fast Mattias först inte ville, haha. "Jag vill inte bli så full idag". Jag snackade tydligen med Jocke nån gång under kvällen men varken han eller jag kommer ihåg det. Vi hängde i baren å på dansgolvet om vart annat. Haidi snacka med nån underlig. Alla va iofs underliga. Vi drack Mintu (jag ville inte ha :P), tappade bort Täng och fortsatte festa tills dom helt plötsligt skulle stänga.... OJ. Fatta ingenting. Så vi drar ner mot Brunnsparken... så försvinner alla på vägen å det sluta med att jag satt på McD å snacka me nåra störda norrmän. Sen snacka jag med nån brud på vagnen å sen med nån ordningsvakt hela vägen hem. Kändes iofs bra, fast vem har sagt att ordningsvakter e bättre människor än andra? Hahha.

Hur som helst va man hemma kvart i sex, vaknade nio å trodde det va sol.... men fan inte heller... haha, så jag sov borta heeeela söndagen. Fixade chips å dricka på Konsum å träffade Sofie (jobbarkompis) å hennes man. Å sen va dagen slut å jag däckade i soffan.

Det va det :P

Nu blire föna hår, käka kvällsmat å soooooova.

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: