2008-08-27
 16:05:22

AW i eftermiddag då :)

Jepp, nu har jag fräschat upp mig lite inför aw'n med jobbet. Tråkigt bara att det ska regna en massa... bläh på det. Lär väl inte bli nåt röj ikväll direkt. Men det är nog bara bra :D Jag sparar ju mig inför lördan med C! Woho!

Återfinns iaf på www.restaurangmanana.se om nån e sugen på att kika förbi ;)

Skål!
2008-08-27
 15:07:11

Shopping på gång :)

Eller ja, jag har beställt iaf. Hatar däremot å vänta på grejerna, bläh :P
Heh, fast det roligaste va ändå att jag och Camilla lyckades beställa samma jacka, hur ska detta nu se ut?
Som nedan kanske...




Men visst är den snygg? =)
Psst, kom igen nu Camilla, blek ner håret lite till... två likadana
2008-08-26
 16:50:16

Får man drömma om en egen häst?

Ja det hoppas jag ju... För det är ju precis vad man gör mest hela tiden. Och nu när jag pajat mitt knä igen så insåg jag plötsligt att en egen häst skulle va såå mycket bättre just nu. Man skulle ju aldrig ha några problem eftersom man hela tiden utgår ifrån sina egna förutsättningar, och hästens såklart.

Till skillnad mot när man är medryttare de allra flesta gånger. Då man ändå måste göra det som begärs av en, på en häst som inte är formad för en själv. Det e klart, det finns nåra guldkorn, men dom är få. Och jag kanske har förbrukat mitt enda... Diana var ju ändå den bästa häst man kunde få även fast hon var som hon var...

Så nu sitter jag iaf här å drömmer om att köpa en egen fjording, skaffa en gård på landet och helst en man som hör till... livet i stan är inte alltid så nice. Man kan ju tro att jag är uppväxt i leran på en åker men tvärtom bodde jag i ett superfint villaområde.

Vad vill jag säga med det här då? JO, tack... skicka alla potentiella män med gård hitåt tack :D

Slänger upp en bild på en söt fjording från Sindarve... för inte kan man köpa dom nån annanstans ifrån!

2008-08-25
 21:25:52

Dansa bugg is the shit!

Bugg- tjejer Vi dansar riksbugg, vilket innebär att damen rör sig runt herren samtidigt som paret dansar runt i dansriktningen. Man kan likna paret vid en planet med en måne som rör sig runt solen. Bugg är ett samspel mellan herren och damen, vilket innebär att herren skall kunna föra tydligt och att damen skall kunna följa ordentligt. Du kommer att få en känsla för dansen och musiken, samt kunna dansa stilrent. Musiken vi spelar är 60-tal, dansband och pop i varierat tempo. Vi blir ett glatt gäng som brukar gå ut, dansa och ha roligt tillsammans.


För visst låter det lockande... vilken kille vill inte va herren och damen känns ju alltid som ett passande namn på en kvinna... Lycka till nu C, kommer ju bli skojigt när dom börjar fråga om herren ska gå först eller damen ska snurra ett eller två varv ;)  
2008-08-25
 21:18:45

Hur man inte raggar på internet... igen...

hejsan hur läget?
vi kan prata eller?
efter som vi vill ha en seriöst förhållande
kanske vi komma fattar varandra




Jag tror jag DÖÖÖR! :D     
2008-08-19
 21:58:13

Försöker peppa mig själv...

...att gå ut i köket å laga mat, jag måste ju... men det går seeeegt.

Idag har jag hängt med Karolina en hel del efter jobbet. Lyckosten drar ju till Norge och nytt jobb, det är egentligen helt galet bra, men det känns ju tråkigt nu när vi ändå börjat umgås igen! Men så glad som hon varit nu man ju inte sett henne på lääänge så det är grymt iaf! =) Grattis å lycka till från mig!

Annars går det framåt i karriärträsket, ska hålla i utbildningar =) Känner mig så jäkla sugen på det. Kommer va sjukt bra å ha i CV:t.

Imorrn blir det bio, X-files med M, ska bli skoj, frågan är bara om David Duchovny fortfarande har samma dreggelfaktor som för hmm... 10 år sen ;)

Oj, å nu började So you think you can dance, hur ska jag nu kunna laga mat? Hahaha.  
2008-08-13
 23:03:28

On request!

Här ligger jag med pajat knä igen och vad passar inte bättre då än att slänga upp en mustig bild från förra helgens festande =)

Enjoy :D



Mycket naket va det ja :P
2008-08-08
 16:31:31

Patrik Isaksson på Liseberg



Ja, som ni kanske förstår så va jag och J på Patrik Isaksson på Liseberg igår. Perfekt stämning och inget regn =) Å det va riktigt trevligt.
Patrik var lysande och skapade en skön och intim känsla. Alltid mycket bättre när det är en mindre scen.
2008-08-08
 13:17:32

Hjälp mig nu?

Blickarna som du gav var ingenting att ha
Tänk om jag kunde slappna av
Du ler mot mig än en gång och pulsen rusar upp

Nu vill jag lämna det som var

Kom genom elden du, hjälp mig nu
Kom genom elden du, hjälp mig nu
Kom genom elden du, hjälp mig nu

Kom genom eld

Du fick mig och söka
fick mig att leta inombords
Men vad hade jag för det
För allt som jag fann inom mig röjde mina spår

Har blivit rädd för allt jag ser

Kom genom elden du, hjälp mig nu
Kom genom elden du, hjälp mig nu
Kom genom elden du, hjälp mig nu

Och du som undrar just hur mitt liv ser ut
Brinner elden som förut
Jag finner mod för att åter få komma tillbaka

Kom genom elden du, hjälp mig nu
Kom genom elden du, hjälp mig nu.
Kom genom elden du, hjälp mig nu.

2008-08-07
 23:37:28

Vad är det för fel på folk?

Jag vet, jag har inte skrivit på evigheter... får uppdatera med kort från semester å allt annat imorrn eller i helgen...


Men just nu måste jag bara säga att jag är SUR! Kommer hem efter en asbra kväll och sen jag såg det, blev jag sur. Jag orkar inte va det nu, jag vill bara va sådär bubblande glad som jag var förut. Skoja om allt å så... inte alls ligga här i soffan å känna att jag snart sätter kniven i ryggen på nån...

Men vad gör man, jag får tydligen inte styra över sånt... skulle behöva gråta lite också men det orkar jag inte heller,..