2008-01-03
 14:11:03

Nej se det snöar...

Det va väl roligt, HURRA! =) Nu kommer vintern?!?

Nej men jag älskar verkligen när det snöar... och det var ju lite vitt när man åkte till jobbet imorse. F ö så sprang jag sprinterlopp från spårvagnen till jobbet... uschianmej. Värsta jag gjort på länge. Men kanske bra? Fick inte ont i knäna konstigt nog. Hmm. Jag som trodde jag skulle va helt förstörd, som jag har blivit innan.

Om bara affärerna kunde ta in löpartights för sommaren NU! Jag har ju fan vart runt varenda sportbutik i gbg, nästan iaf. Å inte fanns det nåra i min storlek nånstans. Suck! Jag som är så sugen...

Idag ska jag åka å kolla på gym har jag lovat mig själv. Hoppas bara att jag pallar det när jag slutar sen. Har ju en tendens till att känna mig rätt seg efter jobbet å bara åka hem å mysa i soffan. Men inte idag NEJ NEJ NEJ! Försöker peppa mig själv som ni ser.... :P

Annars e jag sjukt chokladsugen, MÅSTE springa till kiosken på rasten sen... mums =)

Yeah. Hej då! =)


FLORENZ

Tycker också om snön, men den borde komma innan jul & inte efter. Nu pallar man inte "/



PUBLICERAT: 2008-01-03, 14:27:57 | URL: http://FLORENZ.webblogg.se
Haidi

Fika-dags! Absolut! :) vad sägs om i helgen? :) puss



PUBLICERAT: 2008-01-07, 14:03:51 | URL: http://catzy84.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: