2008-01-29
 14:30:19

Valet och kvalet

Röven är klöven och allt det där...

Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra med den här informationen jag fick idag. Känns som att jag sitter på en bomb, nåt som kan bli väldigt stort om man driver igenom det. Frågan är om det är till min fördel eller inte. Det är den svåra frågan. Ska man gå efter sina principer eller ska man rädda sig själv i längden?

Men ett enkelt samtal kanske kan ändra på den saken? Det behöver ju bara vara en disskution, inget annat... Gaah. detta har verkligen satt griller i huvudet på mig. Börjar önska att bloggen va mer anonym så jag kunde vräka ur mig allt. Men... orka ha två!

Jag behöver ett lyckopiller tack!


Soff

Oj, vad svårt. Beror väl på vad det handlar om. Om det gäller ngt bra för dig så se till dig i första hand. Ngn annan, ta en extra funderare på vad som är bäst för den. :) Gäller det yrke, se till dig själv. Lösen på bloggen kanske? Puss kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: