2009-09-14
 21:47:08

YES!!!!!!!!!!!!!!!

Älsklingen ringde ikväll. Det va som en sten föll från bröstet. Väldigt skönt å höra att han levde och mådde bra. Känns lite osäkert det där när dom är ute mitt i havet. Kan ju hända vad som helst...

Och ja, jag vet att jag låter som nåns mormor... huga. Om jag oroar mig nu, hur blir jag då som pensionär? Det vill jag inte ens tänka på :P

Känner mig nöjd med dagen idag iaf. Lyckades komma med bra grejer på jobbet, tog ett möte som gick finfint.

Nu spikmatta!
2009-09-13
 22:42:24

Lila är fint!

Ja titta va jag har pysslat ihop såhär på söndagkvällen. Alltid gott att klämma in kreativiteten i något :)

Återstår iofs lite att fixa med för jag förstår mig inte riktigt på html-koden så vissa vita rutor är ju kvar. Skulle vilja göra rutorna som texten står i snyggare också. Hur gör man? :)

Synpunkter på nya designen tas gärna emot!
2009-09-13
 21:06:26

Upp och ner dag

Ja alltså, jag har inte varit uppochned. Utan har mått både bra och dåligt under dagen. Under hela helgen. Känns jobbigt. Jag vill mest bara skrika och gråta åt det hela. Kan inte stressen bara sluta snart. Jag har ju legat i soffan och tagit det grymt lugnt denna helgen och inte hjälpte det nämnvärt. Jag vet snart varken ut eller in. Tycker att jag dragit ner på en hel del. Försöker äta och träna och ta det lugnt, inte stressa på jobbet eller på fritiden. Så om någon har mer tips så ös dom gärna över mig!

Har i alla fall precis tankat hem Dreamweaver och försöker klura ut hur det fungerar men det va inte riktigt uppbyggt så som jag hade tänkt. Trodde man mest bara klippte och klistrade. Ett sånt hemside-program vill jag ha! Någon som vet ett bra?

Nej, nu ska jag se på filmen på fyran. Den är inspelad där vi har haft sommarhus på Gotland. Ska bli intressant att se miljön ur ett annat perspektiv!
2009-09-12
 21:18:06

Beställt grejer :)


Jepp, nu har jag beställt ett korsstygn. Inte det som är bild på här men ett liknande. Måste ju va lite hemligt eftersom jag ska ge det till en mycket speciell person. Vem kan ni ju få klura på... Kände faktiskt för att beställa en hel massa. Kan ju bli bra doppresent, mors dags present osv. Men just nu får det räcka med ett. Ska bli gott å ha nåt å pyssla med framför tvn, på tåget, vagnen mm.

Funderar också på att ta med mig en drös med folk på kurs i hur man målar amerikansk hobbykeramik. Finns massor med fint man kan göra. Å sen är det ju grymt avslappnande att bara sitta där å borsta på färgen å tjöta. Mycket roligare än att gå å fika i stan! Så om nån är sugen så är det bara å googla å sen säga till så ska jag fixa en kurs :)

I övrigt har jag en grymt seg lördag. Å just nu kom jag på att jag heeeelt glömt bort tvätten. FUCK!
2009-09-11
 15:03:39

Älsk är på dom sju haven...

Ja han har ju dragit iväg på värsta resan. I utbildningssyfte dock men iaf. Taskigt av dom att stjäla honom i 4 veckor tycker jag. Samtidigt så låter det väldans spännande att segla på ett jättefartyg från Dublin till Cadiz i Spanien... :)

Om ni undrar vart han håller hur idag så slänger jag upp en länk... dom verkar va så långt ut i ingenstans som man kan va.

http://www.marinetraffic.com/ais/default.aspx?oldmmsi=265404000&zoom=10&olddate=9/11/2009%206:00:53%20AM
2009-09-11
 14:01:59

Jag är tydligen en hemsk människa!

Ja för jag har inte skrivit här på jättelänge... OCH

Detta är vad folk skriver OM mig när jag är borta..

Anders (a) om Magnus, snällare än snällast bygger ihop min säng... Jag? Hehe...: Det kallas för att utnyttja folk som du gjort hela ditt liv! Du sårar folk, trampar dom på tårna och sedan skriver fåniga bloggar!

Det låter ju helt underbart. Jag som trodde jag var en omtänksam och snäll människa. Är kanske i själv verket ond? Vill jag bara trycka ner folk i skorna och kasta bort dom? Fånig är jag också. Det måste tilläggas. Jag har aldrig varit riktig. Bara fånig och dum.

Så ja, Anders du kanske har rätt. Men jag tror knappast jag utnyttjade killar till att bygga sängar när jag var 5 år! Men visst,  jag är säkerligen lika ond som självaste GARGAMEL!