2010-07-08
 00:27:08

Nystart på sommaren

Yes, för idag har jag ju klippt mig, förra veckan gjorde jag ansiktsbehandling och nu börjar jag använda Dermanord. Testade nyss med Cleanser, Papaya peeling och Facial lotion och huden känns underbar :) Kan bara bli bra tror jag!

Sen till min nya somriga look tänkte jag mig en sånhär klänning som finns på nelly.com. Härligt vit och skir. Ska se om jag kan hitta nåt liknande på stan imorrn :) eller det kanske får bli en kvällstur till Allum!

Luciana Dress SEK 249, Selected Femme - NELLY.COM

2010-07-07
 18:30:06

Dagens outfit!

Jepp, nu ska jag bli en sån där mainstreambloggare som lägger upp dagens outfit. Men va fan, nån gång ska man följa strömmen också :P



Skinnjacka från H&M, linne från Bondelid, hemma klippta jeansshorts och skor från Eurosko.


Annars var jag ner på stan å klippte mig idag, hur gott som helst. Håret har verkligen blekts i solen också. Love it!

Sen när jag tog en sväng till saluhallen så satt där Ingvar Oldsberg utanför å gav mig en sliskig blick. Uuuääk :P
2010-07-06
 23:10:55

Årets sommarplåga :)

Kommer med all säkerhet bli den här:



Annars är jag lite sur idag, paktet från Dermanord försökte brevis knö in i min brevlåda men det gick inte, då ringer han på å sen kutar han därifrån. Inte hann jag få på mig kläder (jaaaa jag njuter av semestern å tar lååång sovmorgon) och hinna fram till dörrn. Så nu måste jag vänta på en fukkin avi och hämta ut mitt paket. Suck.

Annars har jag varit hurtig x 2 idag, först vart ute å gått en långprommis i solen och sen åkte jag och David upp till Delsjön och tog ett kvällsdopp. Trodde fan min armar skulle gå av... mina stackars små triceps ;)
2010-07-05
 12:58:54

Hemklickat :)



Kommer förhoppningsvid idag. Ska bli spännande att prova produkter som är helt naturliga. Kanske kan få min hy att bli ännu bättre :)
För just nu är den rätt bra. Bättre än på länge, vintern va riktigt hård i år. Å sen allt annat som hänt som även det gjort inverkan.

Så dags för nya tag och nytt liv, nytt självförtroende :)
2010-07-03
 22:00:26

Sol, bad och öl hela dagen :)

Jepp för idag har jag varit på Vrångö med min kompis David :) När vi kom dit va det mulet, galet tänkte vi... nästan så man ville gråta men vi höll ut och fasen vilken dag det blev. Strålande sol, lagom med fläktande vindar, go vattentemperatur och lite senare supergod iskall öl å makrilltallrik!

Behöver jag säga att jag är rätt röd nu? :P

Förresten så var gårdagen också super. AW med underbara folket från Gbg energi. Kunde inte bli bättre kväll :) Love ya.

Slänger in en bild på resultatet av en hel dags sol ute i skärgårn med :D

2010-07-02
 11:02:16

*

*