2006-12-31
 15:44:58

Ursäkta röran...

jag bygger inte om. Men iaf. Har vart kass på att skriva, jag vet. Å ändå har jag haft en massa tid över... Ge mig smisk, jag vet.

Det e gött å va i Karlstad, där finns dom riktiga gentlemännen.... åtminstone dom över 40... haha. Idag så stod jag å vänta på bussen å brevid mig stod ett gäng killar... Så kommer bussen å lyckas med flit stanna precis vid mig, och som busschauffören så fint påpekar så va han en riktig gentleman =)
Skönt att nån som jobbar med kollektivtrafik har humor =)

Annars är det visst nyår idag... känns inte riktigt så. Sov dåligt inatt också. Fick nån såndär paranoid känsla bara. Kanske är för att det var tomt i lägenheten å det knakade överallt, vad vet jag. Eller så ska man inte läsa om mord innan man somnar.... :P

Ikväll ska man hem till Max iaf, ska bli gott å umgås med lite gamla kompisar.... som alltid. Lär skratta sjukt mycke =)

Jävla kass bloggsida det här egentligen... om inte man är rik å betalar in pengar förstås, men jag är inte som vissa andra. Rik alltså. Så kanske byter... det spörs som man säger.

Hoppas verkligen han ringer snart, jag håller på att bli galen. Tålamod säger huvvet.... men jag vet inte jag, det går ju till en viss gräns det där. Fast samtidigt... om jag tjatar så blir jag ju som alla flickvänner som man hör talas om som ingen egentligen tycker om. Inte för att jag är nån flickvän men ändå, jag vill inte va nån som tjatar!