2007-08-09
 02:14:59

Första doppet... igen!

Ja igår blev det nästan så. Kändes verkligen som första doppet på sommaren fast det är augusti. Men det va sååå skönt. Jag kände verkligen inte för det först men sen så gav jag med mig å Mattias hämtade mig å vi skulle dra till Delsjön först, sen havet men vi hamnade vid Långvattnet. Riktigt nice ställe det där. Riktigt klart vatten till att börja med iaf... sen grumla det till sig lite, men va fan. Det va inte svinkallt iaf =)

Så efter badet drog vi å hyrde film. Det blev Linas kvällsbok eftersom Sofie sagt att den skulle va grym. Å jävlar va vi skratta å va hemskt mycket man kände igen sig hela tiden. Inte klokt. Så se den, verkligen! =)
Bilden säger väl ändå allt....

image46


Soff

Ha! Sa ju det! Pinigt rolig! Haha! Jag å min tur tackar Jojo! :) När beger hon sig hemåt?? Jag har semester från lördag o framåt!! =) Kramar!


M attias

Jasså, den filmen får jag väl se ikväll då när jag är sjuk och allt :(



PUBLICERAT: 2007-08-10, 13:37:17 | URL: http://www.gooner.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: