2007-01-23
 22:28:16

Scary and damaged...

Scary and damaged, alla som ser på Grey's anatomy vet vad jag snackar om. Men jag började tänka... kanske dom orden passar rätt bra in på mig också. Kanske behöver jag någon likasinnad. Det återstår att se.

Snöat har det gjort, Göteborg är numera en vit massa, jag fick precis vad jag önskade mig.... snacka om att jag var lycklig när jag vaknade i lördags. Lite bakis iofs, men när man fick se snön.... då var som att alla problem var borta. Och idag fick jag sån lust att bara gå ut å åka pulka... tyvärr har jag ingen pulka här, vem trodde att man skulle behöva den i Gbg. Men ärligt talat, jag skulle älska den som kom med två pulkor och en termos med varm choklad... =)


  • Milano
  • Hästarna
  • Kärleken
  • Havet på sommaren...

Den som fixar nåt av ovanstående.... den skulle va drömmen.

Helgen va rätt schysst iaf. I fredags träffa jag lite schysst folk, bl a en pöjk från Hagfors.. alltid kul med värmlänningar =) Så vi va på Avenyn no 1, udda ställe det där. Väldigt mycke brat. Men det funkade som barhäng iaf. Det va nån galen brud där också som trakasserade alla killar å frågade dom om dom hade varit otrogna nån gång. Hon gjorde en undersökning sa hon.... Snacka om att hennes dejt såg ut att skämmas. Det va fan synd om killen, hon dissa ju honom totalt... Jag bara garvade, han va rätt ägd, för han kunde ju ha dragit för länge sen. Man ska aldrig va ägd.

Lördagen så va jag ute å åt med min morbror, hans fru och min kusin. Vi va nere i vasa på en medelhavs restaurang som heter Meze. Det va rätt schysst... inget kanonställe men det funka å priserna va schyssta. Å man säger ju inte nej när nån bjur en på middag heller.

Det där med middag alltså... borde inte dom man dejtar bju en på middag då och då? Det vore ju den ultimata dejten, helt klart... det önskar jag mig =)

Nu äre mitt i natten igen, å jag kan inte sova.... som vanligt. Ska iaf gå upp någorlunda tidigt imorrn å se om det finns nån tvättid, kan va bra å engagera sig i nåt. Doh.

Gonatt iaf.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: