2007-01-05
 01:29:07

Sjuk, förbannad å jävligt glad....

2 av 3 är ju rätt bra.... sjuk och förbannad alltså. Vaknade idag efter att ha sovit vad som kändes som en evighet. Å så inser man att man är på väg att bli sjuk, det va ju jävligt kul!

Redigerar bort en liten text här... jag har fegat ur. Fan. Måste reda ut det jävligt fort. Innan det sätter krokben för mig. Ge mig en spark i baken, JAG BEHÖVER DET!!!

Ge mig en sån som nedan och jag är din för evigt.....

Mirja


Konsitgt nog så händer allt alltid på samma dag... i tisdags va jag på jobbintervju, som jag för övrigt önskar att jag aldrig hade gått på. Det gick väl vägen... kändes så. Nu måste man bara ringa och meddela vad man känner för det där jobbet. Men som jag sa till mamma igår så står jag inte ut med att göra någon annans skitgöra... städa kök och plocka undan, jag är bättre än det, jag kan mer och jag vill visa det. Så jag tänker inte fastna i nåt tråkigt receptionistjobb som man får magont av. Jag tänker bli nåt! Klycshorna haglar....

Jag kan inte sova heller... det e som det bodde gräshoppor i hela mig. Klockan är ändå halv två och jag måste upp halv åtta imorrn helst. Men vem har sagt att man måste va pigg när man ska till arbetsförmedligen....?

Over and out.


Haidi

Faktiskt, man kan gott komma sömnig till arbetsförmedlingen, det är dock sällan de faktiskt.. öh.. förmedlar jobb. Söker där lite själv faktiskt.. tror det är en hemlängtan som spökar.. :)



PUBLICERAT: 2007-01-06, 00:54:30 | URL: http://catzy84.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: