2007-01-10
 16:00:37

Stå upp när jag snackar till dig...

...jag säger stå upp om du kan!

Har inte fått tillfälle än att säga det till honom... men det behövs! Han fatter itt nô ändå......


1*2*3*4, har inget jobb, pengar till hyra..... hehe. Nästan sant iaf. Glömmer räkningar gör man visst också. Hemskt om man ska bli senil redan nu!

Annars är man fortfarande sjuk... börjar bli sjukt rastlös å inget gym att gå till heller. Hoppas saker å ting ordnar upp sig så man kan börja träna snart igen.

Så va man på arbetsförmedlingen igår, mycket man fick ut av det... jaha, nehej, han är inte här idag så du får en lapp på posten om när du ska komma hit. Men hallå... kan man inte ringa å boka tid då eller? Onödigt slösade med spårvagnspengar blev det...

Jag behöver shoppinghjälp tror jag... har fortfarande inte spenderat pengarna på presentkorten jag fick i jul. Fast måste ju erkänna att Kapp Ahl inte är det lättaste stället att shoppa på... hur nu personen tänkte när dom gav mig det fattar jag inte.
Man kan ju få komplex där inne... tänkte handla underkläder men alla bh:ar i min storlek va fullproppade med gelé. Tror dom att det inte duger att ha A eller B eller C kupa längre? Jag trodde verkligen inte att en butik kunde sjunka såå lågt. Det va så man ville ta gelékuddarna och stampa sönder dom!

Dom kan aldrig aldrig aldrig äga mig =)

Drömprinsen verkar långt bort också... haha, ja det kanske är mig det är fel på? Men whatever.... det finns ju fler blad på trädet :P

Nu blir det dusch, bank, fika (hoppas jag) och mat kanske... har helt tappat aptiten nu när jag har vart sjuk, eller rättare sagt är.

Morsning korsning!


Soff

Oj vad ska man säga. Du uppdaterade rejält ;) Ska vi gå o fika? Jag hoppar över telefonlinjen, vänta då... näh det gick inte.
Det är inge fel på dig du! Kraaaaaaaaaaaam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: