2008-12-01
 23:56:59

Muskler minsann :)



Jag gillar muskler... la för länge sen upp en bild på Sanna Kallur å skrev att jag vill se ut som henne. Men jag har nog ändrat mig lite ändå. Klüft har verkligen den perfekta kroppen. Iaf när hon inte är sådär supertränad. Me like!

Nu framöver blir det bodypump och löpning blandat, förhoppningsvis kommer det ge mig en riktigt snygg kropp och schysst hälsa =)

Lägger upp vikterna igen efter som jag ökat - IGEN =)

uppvärmning 7 kg
benböj 10 kg
bröst 5 kg
marklyft, frivändning 12 kg
triceps 7 kg
biceps 7 kg - 9 kg
utfall ingen vikt
axlar 2 * 2,5, 4 kg


Nathalie

visst är den =) hehehe



ska kolla sen om de finns för andra advent oxå =)



PUBLICERAT: 2008-12-02, 09:26:33 | URL: http://naatys.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: