2008-01-29
 10:39:00

Slipsen är på sne...

Jag är helt beng, jag skojar inte! Hela helgen åkte jag gratis på spårvagnen utan att veta om det själv. Jag hade helt glömt att man måste fylla på sitt kort... Hahah, jag som betalade extra kuponger i nattrafiken. Jaha, så igår så ger jag kontrollanten snällt mitt kort, å så ska han läsa av det å först då inser jag att det gick ut i fredag. Hahha, allt jag tänkte var bara, jag är såååå beng!
Så nu måste jag byta kort också för västtrafik sparar säkert uppgifterna och misstror mig i framtiden. Paranoid, jag? NEEEEEJ!

Annars gick jag rakt hem och somnade... hah, snacka om dålig motivation till att träna. Men det kanske inte är så lyckat å sova 3 timmar å sen jobba?

Idag har vi personalmöte på jobbet med... ska ju bli spännande!

Nej, over and out för just nu.... =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: