2008-01-12
 11:37:08

Vilken vecka...

Puhh, igår fullkomligt däckade jag. Sömnen har fått stå tillbaka en del denna veckan. Har däremot hunnit med att bleka håret, provrida en medryttarhäst (jättesöt fjording) och sen fusk-städat lägenheten för att visa den för en tjej som var lite intresserad.
Kanske inte låter som så mycket... men det va det!

Å nu står jag i valet å kvalet med den här hästen... guu va svårt det ska va å bestämma sig!

Har sovit ut nu iaf, men vaknade med värsta whiskey-rösten, jag förstår inte alls varför. Åkej om jag ändå hade druckit lite whiskey igår... men ingen bjöd ju :P Men, ja ja ska väl fixa lite the då så man blir normal.
Sen kanske man får dra en repa till stan å shoppa lite. Är ju rätt sugen på klänningar å strumpor å grejer. Hehe.

Sen är jag sugen på utgång också.... men var, när, hur?

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: