2008-07-14
 20:13:17

Gillar butikspersonal å titta på nakna kunder?

Ja jag undrar fan det!

I helgen va jag inne i en liten butik. Har ingen aning om vad den heter och dom har egentligen mest skräp där. Men ibland kan man hitta en och annan godbit. Och precis det gjorde jag, ett par schysst jeans. Såg priset... såg ut att va nedsatta till 299 å det säger man ju inte nej till.
Så jag kliver in i provrummet och börjar prova och tro fan att det kommer en brud å sliter upp dörren när man står där i bara trosorna! WTF tänker jag och säger; kan du stänga eller, jag byter ju om... Alltså den bruden borde ha en fet smäll. För hon hade mage nog att komma å stå utanför sen och fråga hur det gick. Vikken jävla skitservice. Jag vill va ifred när jag provar kläder tack.
Denna gången fick jag nog och struntade blankt i att köpa jeansen som ändå inte alls va på rea och kostade 499, ett sånt jävla överpris!     


Haidi

Jag absolut HATAR när de gör sådär! Det är ju väldigt privat att byta om, och bara för man båda är tjejer tror de att det är OK! VANSINNE! hrrmmppff... blir irriterad bara jag tänker på det. VARFÖR gör de så?!?!?! Tell me! pls!



PUBLICERAT: 2008-07-17, 09:39:07 | URL: http://catzy84.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: