2008-07-13
 23:31:48

Veckan från helvetet...

Ja det har det verkligen varit....

Tisdag: Jag trillar på väg till jobbet, snubblade på en gatsten. Ramlar och skrapar upp händer och armbågar, slår i knäna också. Fick jävligt ont med inga kläder gick sönder som tur var. Fick gå hem å plåstra om mig å kom försent till jobbet.

Onsdag natt: Jag vaknar efter att jag somnat till i soffan, med lite tandvärk, tar två ipren och går å lägger mig... tänker att det nog går över tills imorgon men inte. Jag vaknade igen vid ett-tiden och har så sjukt jävla ont så jag inte kan tänka. Håller på att grina sönder mig av smärtan. Försöker med det mesta, fler värktabletter, kolla tv för å tänka på annat, har sprit på tanden. Inget hjälper... Så till slut ringde jag sjukvårdsupplysningen. Då börjar dom tjata om att jag överdoserat ipren och att jag kanske är förgiftad... Är det sånt man vill höra när man är upprörd och har ont? NEJ! Hon gav mig tipset att bädda i soffan och försöka sitta upp iaf. Sagt och gjort jag satt å titta på tv tills jag somna av utmattning.

Torsdag: Vaknar med mindre tandvärk. Åker till jobbet och ringer tandis, får en tid senare på dagen och är nervös för det såklart. När jag kommer dit så är det en underbar tandis som drar ut min tand. Känns sjukt gott å va bedövad och jag åker tillbaka till jobbet. Lagom till att jag ska gå hem så släpper bedövningen och jag blir alldeles svimfärdig. Får ligga i soffan på jobbet i en halvtimme och sen tvinga mig själv att ta mig hem....

Som ni ser så händer alltid allting samtidigt.... Och jag har haft värk efter utdragningen nu i 3 dagar. Så har gått på värktabletter hela tiden. Inget vidare faktiskt...

Så helvetes-veckan på jobbet som börjar imorrn känns som en småsak... haha! Gött.

Dessutom så är det BARA 1 VECKA KVAR TILL SEMESTERN! =)     



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: