2008-06-22
 11:38:22

Mailetikett och ironi

datespy skrev: --------------------------------
Måste du visa dina tuttar för att väcka intresse?

mirrorgirl skrev: --------------------------------
ja, så är det här i världen, utan tuttar är man inget...

datespy skrev: --------------------------------
Du vet hur du ska fånga männens intresse. Mig gör dina tuttar varken till eller från, jag är nämligen asexuell (lider av kronisk testostenronbrist). Ha det gott ändå!

mirrorgirl skrev: -------------------------------
jo absolut, jag går alltid omkring i mycket urringade toppar just för att jag verkligen inte kan leva utan manlig bekräftelse.... men ha du ett så tråkigt liv nu då så ska jag gå ut och blotta mig lite mer.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: