2009-02-17
 13:42:48

Ny mobil fick jag igår :)

Trodde faktiskt inte det skulle komma igår eftersom det va släpp i butik samma dag. Men tydligen va det inte så många som hade förhandsbokat den.
Vilken undrar ni?




Nokia 5800 Express Music

Jag gillar den hittills iaf =) Fast igår blev jag riktigt rädd, TVÅ gånger :P Stoppade in SIM-kortet bara för å testa den (hade inte fört över telefonnummer å sånt från den gamla då) å så bara försvinner det in i en lucka. Jag inser att jag inte under nåra omständigheter kommer få ut det igen, börjar fundera över pincett å sånt dumt... sen när man läser manualen så inser man att man fick peta lite med pennan under batteriet för å få ut det... *pust*

Så till nästa grej... Jag lägger ifrån mig telefonen ett tag i påslaget läge och när jag tar upp den igen så är den knapplåst. Inget konstigt med det bara det att vart jag än trycker, på skärmen, på dom tre knapparna så säger den bara "Använd knapplås för att låsa upp telefonen". Men det finns ju inget knapplås? Jag ser inte hur man ska göra.
Så denna gången kollar jag i manualen... å där står... INGET om knapplås. Tänkte att det här är helt sjukt!
Sen hittar jag en annan liten folder som förklarar dom olika knapparna på telefonen... ja å DÄR står det minsann att det finns en knapp för knapplås. Lite långsökt tyckte jag :P

Men jag fortsätter å pilla idag å lär mig hela tiden nåt nytt. Har ju inte haft en Nokia sen 2004 :P Man glömmer fort har jag hört!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: