2006-10-02
 11:55:46

Helgen =)

I fredags då så drog jag å Karolina till Kållered, kollade Hööks, provade stövlar, handskar å sånt. Sen drog vi en sväng på IKEA också. Va inte hemma förrens halv nio, helt trött.
Sen drog jag hem till Johan, så möter han mig vid busshållplatsen, hehe, lite full va han :P Vi hyrde "Walk the line". Grymmaste filmen jag sett på länge... Joaquin Phoenix säger jag bara, kan det bli bättre? Sjunger som en gud gör han. Johan sov iofs genom en tredjedel av filmen. Haha. Medans Micke å resten lät som ett gäng fulla pirater i vardagsrummet :P

Lördagen va jag tvungen å slappa lite så låg hemma i soffan å gottade mig å käka thai-mat å sånt =) Sen stod jag i valet å kvalet vilken av alla 3 förfester jag skulle välja men hamnade iaf hemma hos Jerry, Carls kompis bort i Bellevue, han bodde ju i samma hus som Catta. Haha. Världen är liten som vanligt.
Vi drog in till Nivå sen... Men, det sög ju som vanligt... jag är inte förvånad. Jag va grymt trött så drog hem rätt tidigt efter lite käk på Burger King med Johan å Micke.

Så gick jag upp nio på söndagen, hur duktig som helst =) Drog iväg till stan å köpte frukost å sen vidare till backaplan å bussen ut till Smedjeholm. Kom lite för tidigt så va ute å gick en stund innan vi hämtade hästarna å borstade dom. Leriga värre. Damm överallt.
Sen så red vi i solen, va hur gött som helst... fast kunde gärna haft en annan sadel. En Stübben hoppsadel e inte det ultimata direkt... Hehe,.  Gött ont man har idag då :P Tur det finns mjuka stolar....

F ö så dyker jag upp i Karlstad redan på torsdag kväll =)

Puss