2008-04-23
 21:03:02

Träningsrundan!

Idag har jag testat en runda vid Härlanda tjärn som jag tänkte springa som träning inför Vårruset och Blodomloppet. Å det gick superbra! 28 min tog den. Helt underbart. Mycket bättre att springa ute än på löpbandet helt klart.. Förhoppningsvis orkar jag med två rundor till denna veckan. Måste ligga i som en tok tänkte jag!

Kolla in Härlanda tjärn rundan nedan! =)

http://routeplanner.iform.se/composite-40.htm?RouteId=40FED929-7C9C-4A48-8014-9008576109C0
2008-04-19
 17:33:16

Solsken i själen

Nu har jag precis kommit hem från en skön långtur i skogen runt Delsjön. Var ute med D och hans hund Lukas. Jättemysigt. Allt var helt perfekt! Solen sken, fåglarna kvittrade, Lukas sprang omkring med sin boll och var glad. Det e så gott å va ute nu på våren å se alla blommor som börjar komma upp, träden som snart blir gröna.
Så stannade vi uppe vid Delsjöns badplats å fikade i solen så nu hoppas jag att jag fått lite färg på kinderna iaf! =)

Å konstigt nog har jag inte kännt av allergin alls idag. Skönt värre. Kanske börjar säsongen senare i år?

Nu sitter jag å funderar på om jag ska gå ut ikväll eller bara va hemma å ta det lugnt. Hmm. Svårt val! Vet ju att P och J är ute å då kan det ju inte bli tråkigt... MEN frågan är om man vill ligga hemma imorrn å va helt däckad...

Jag hade ju tänkt ut å springa imorrn å ta en sväng till gymet också... Hmm.

Är ju egentligen lite för social för att bara va hemma. Klurigt det här...
2008-04-15
 23:56:49

Jag ska dejta ihjäl mig...

Den här våren har än så länge sugit galet mycket. Det är ju ändå vår å det ska på nåt automatiskt sätt känns fint. Det ska kittla i magen å hjärtat ska slå fortare.

Men ingen sa nåt om att man skulle känna sig jävligt gammal när man fyllde 25. Ingen sa nåt om att man skulle gå på nit efter nit när det gäller killar. Ingen sa att när man verkligen hittade nån man kunde tänka sig att dela livet med så skulle det gå åt helvete, alltså att han inte skulle säga ett ord efter att jag sov där. Ingen sa nåt om att om en kille är jävligt på en hel dag så ringer han veckan efter å säger att det nog inte är så bra att ses....

Var är han som ringer å säger... Jag saknar dig?
2008-04-13
 12:12:56

Internetdejting del 2

"hej på dig................

vad snygg du är.-............................

intresserad................................... å nyfiken............................

så vem är du då???......................

å vad pysslar du med???

kram"

Varför detta missbruk av punkter? Hahha, skulle det göra en mer sugen då?


2008-04-12
 23:06:26

3 pina colada senare...

Jag tål inte utländska jordgubbar. Måste va nån skit i besprutningen. Galet!

Försöker komma iväg in till stan. Det går så jävla dåligt just nu. Försöker bleka ner håret lite till. Vill ju ha bort det gula... ahh... hoppas det funkar. Meeeen jag måste duscha snart, annars blir det inget av allt känns det som. Måste verkligen få va lite social ikväll. Gick ju inget vidare med att gå på krogen igår....

Så nu spelar jag gamla sköna Karlstad-hits. Får en alltid på humör... Å såklart Teddybears Mellerud - Hej du (jävla nollåtta). Hahha, Framåt Fredag är skönaste radioprogrammet på så jävla länge!

Vi ses på stan då. Å före å efter inväntas, kom igeeeeeen NU! :D     
2008-04-12
 20:35:29

Mums =)

När jag kände mig som mest kass förut så kommer två riktigt snyggsöta killar fram å frågar om jag vet vart Folkets Hus ligger... Åååhh det va bara så trevligt å få prata med dom en liten stund. Jag kom på mig själv med att vilja fråga om inte jag kunde få följa med... å senare att det vore grymt om vi sprang på varann på stan ikväll. Å vips så mådde jag mycket bättre... =) Gottigott.
2008-04-08
 12:01:55

Jag vill ha en ny stil... eller ändra den nuvarande lite...

Hittade nåra snygga bilder på The Sounds sångerskan Maja Ivarsson. Hon har grym stil å jävligt snyggt hår. Men hur fan kommer man dit? Iofs så vill jag inte riktigt gå så långt som henne, men nåt åt det hållet. Tips välkomnas varmt =)

image133

Gillar verkligen den här outfiten. Kanske finns på H&M? Hmm...


image134

Hennes hår är ju grymt här... Minus cigg så hade det varit perfekt!
2008-04-07
 20:35:08

Kan man inte ragga...

...ska man låta bli!

Detta mailet fick jag idag:

ensam singel
jag är utlänska killr
bor o jobbar i stockholm
vill träffa o känner dig
full med kärlek
för sambo
gifta mig
förhållande

kontakta mig på *********@hotmail.com
puss o kram


Hahaha, jag tror jag dör....

Detta får en verkligen att längta till vissa andra.... mmmh....

2008-04-07
 13:07:42

En gång men aldrig igen.... DANMARK! :D

DSC00691.JPG 

Det åktes till Danmark i lördags, helt spontant blev det. Förväntningarna var låga men jävlar va bra det blev. Bästa födelsedagspresenten någonsin!

Blir ingen uppräkning av vad som hände däremot... inte så att jag har minnesluckor men det mesta var för bra för att ens tala om :D

MEN, jag däckade inte, jag spydde inte, jag trillade inte i gatan och jag blev inte ut eller avkastad.

OCH den resan gör jag gärna om igen....

=)
2008-04-04
 12:52:06

Vart ska man ha dasen egentligen?

Enligt Lalandias hemsida så ska detta följas:

"I det hele taget er Badelandet stedet, hvor du kan dase i vand som på land."

=)
2008-04-03
 10:42:16

Jävul eller Gud?

Ja, den nya Nordman skivan va ju faktiskt gows. Rätt likt Sarek på nåt sätt. Lagomt tempo å alltid den där sköna nyckelharpan i bakgrunden. Rekommenderas varmt, kanske inte till den stora massan men ja ni som ändå gillat dom tidigare då!
2008-04-02
 23:53:45

25 år idag...

Blommor, kort, lotter, godis å halsband fick jag... å juste en skiftnyckel också! =)
Slänger in lite bilder i brist på ord.

image128


image129


image130


image131