2009-04-11
 20:25:32

Hahha, jag måste ha snubblat

Snubblat och slagit mig hårt i huvve! För inte har jag bloggat nåt. Ändå har jag tänkt en massa bloggtankar. Tänkt ut inlägg i huvvet som jag aldrig får ner i datorn.

Som t ex att alla män är svin. Det är ju så lätt att säga. Det blir verkligare och verkligare för varje gång jag går på krogen, för varje gång jag dejtar nån ny eller snackar med kompisars kompisar. Alla tänker dom likadant. Dom försöker blåsa en.
Dom spelar snälla och goa. Ska bara kramas å dricka the (haha, vem går på den?). Man säger att nu fan håller du dig på mattan. Å dom lovar och svär. Sen tar det en halvtimme och man har en hand på låret. Så man ger dom en chans. Tror att den liksom lades dit omedvetet så man flyttar bort den och struntar i det hela. Men nästa gång ligger den där, lite längre upp, lite närmare. Så börjas den eviga fajten. Dom lägger dit den, man plockar bort. Man surar och undrar va fan dom tänker med...

Å nästa dejt är man där igen. Man säger att man vill ta det långsamt. Dom håller med. Sen när man blivit bekväm så  släpper man allt det där. Man ger efter och handen är där igen. Men denna gången gör det inte så mycket.

Å nästa dejt så tänker man, ja nu fan är det nog allvar. Dags att satsa. Visa att man tycker om. Allt eller inget...

Å ingen nästa dejt dyker upp. Nej för han känner sig pressad. Han vill ta det långsamt säger han... Snacka om absurt!



Det är klart att alla män inte är såhär. Men min lista känns som för lång för att det inte ska va ett mönster som upprepar sig.


Tobbe

Jag igen...lika bra att passa på när man ändå är igång...;)



Om nu inte hade gjort dom sakerna...

Hade det blivit så många dejter då???;-)



Jag har fått känslan av att om man är för försiktig så tröttnar ni...;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: