2009-02-23
 13:53:50

Vad är det för fel på folk?

Det har hänt mig flera gånger senaste året iaf. Att mitt under träningpasset så fångar mitt öga en buske, yvig och mörk... vart undrar ni?
Å nej, det är inte nån kille som har lite för vida shorts å inga kallingar under.
Det är tjejer som inte rakar sig under armarna!!!
Helt galet och och hemskt läskigt tycker jag. Jag går inte på träningspass för att titta på armhålehårsbuskar. Måste va nåt av det ofräschaste som finns. Allt annat hår går jättebra att spara men just det under armarna får man verkligen inte låta bli.

Och nu ställer ni er som jag frågan, tycker du samma sak gäller killar? Nej, egentligen inte. Men det är inte så att uppskattar en riktig buske där heller. Dom får ju gärna ansa lite så det ser välvårdat ut.

Skräcken vore ju att ligga med mattan på golvet och sen när man går från passet hitta armhålehår på kläder. Får ju rysningar bara jag tänker på det!

SÅ, hem å raka armhålorna nu alla tjejer, bespara mig. TACK!


Soff

Haha, men vadå, kan de spara resten? Nä fyyy. ;D Uj, måste ta tag i den där telefonen ngn dag o prata med dig. Pyss


Anonym

Såklart man kan va hårig där det inte syns? Jag ska ju inte kramas med alla på passet heller :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: