2009-01-20
 23:15:03

Blondare, smartare och snart mer vältränad!

Jepp, har blekt håret igen. Tröttnade totalt på att vänta på att blekningen skulle växa bort. Å sen så fördärvade jag ju håret med att tona det... utväxten blev ju snygg men resten av håret så helt galet styggt ut. Ville ju knappt visa mig ute. Så nu med nyblekt hår känner jag mig som mig själv igen :P Utväxandet får jag ta till sommaren!

Smartare blir man ju hela tiden, å idag har jag öppnat matteboken för första gången. Matte B here I come =) Det såg ju faktiskt lättare ut än vad jag mindes. Kanske inte lika svårt längre? =)

Mer vältränad jobbar jag på! Imorrn MÅSTE jag verkligen gå å träna... har ju Vårruset och Blodomloppet att se fram emot. Och träna inför. För jag måste förbättra mitt resultat från förra året =)

Så massor å göra framöver.... igen =) Jag gillert.

Over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: