2009-01-17
 16:19:04

Blondinbella och vikt!




Nu har stackars lilla Blondinbella uttalat sig igen. Hon har gråtit i TV eftersom Katrin Zytomierska och Carolina Gynning har sagt emot henne. Herregud. Hon påstår att hon inte fattar vad dom menar med att alla vill va smala. Är hon helt dum i huvudet?
Alla vill väl va snygga, smala, vältränade, ha större bröst, mindre näsa, mindre bilringar, vitare tänder osv nån gång i livet? Jag vägrar gå med på att det finns folk som alltid har tyckt om sitt utseende och aldrig velat ändra det. För jag själv är rätt nöjd men inte varje sekund varje dag. Det går bara inte! Jag är verkligen inte nöjd när jag upptäcker en stor röd finne på näsan....

Å Blondinbella då som går och fixar både tänder, hud och resten av kroppen var och varannan dag. Som lägger upp massor med kort på sig själv... Är inte det för att få bekräftelse från läsarna? På att hon ÄR snygg... Så hyckleri!
NEJ. Bort med Blondinbella. Kan inte nån bara hacka hennes blogg, kan ju inte va allt för svårt... å det skulle dessutom bli jävligt kul!

Tacka vet jag folk som Katrin och Gynning som iaf säger sanning rakt och enkelt. Det som alla tänker men ingen vågar säga!


Soff

Men vem är det på bilden? Mörka? Jag är inte nyfiken alls... ;) Hoppas du har en fin helg! Krams i mass


Mattias

"Tacka vet jag folk som Katrin och Gynning som iaf säger sanning rakt och enkelt. Det som alla tänker men ingen vågar säga!"



Mmmm sånt som ingen vågar säga...säkert, säkert. Gynning säger jag ingenting om, men jag hatar verkligen Katrin "jagvillhauppmärksamhet" Zytomerrararar"##@" som är så jävla falsk att det sätter sig i hennes yttre. Egentligen är hon en rätt liten flicka som skulle börja gråta vid en konfrontation av en person med starka åsikter (Mattias hette han nog ;)



PUBLICERAT: 2009-01-29, 05:55:22 | URL: http://www.gooner.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: