2009-01-28
 11:34:58

Jag är inte dum, jag kan räkna!



Javisst, igår va jag på min första mattelektion på Lernia. Gott att komma igång tänkte jag. Men samtidigt så ekade ju tanken i huvvet: Jag är kass på matte!
Ingen bra grej när man ska klara Matte B på distans. Men ju längre lektionen gick desto smartare kände jag mig. Inte nog med att jag redan hade gjort det vi gick igenom, jag fattade på första försöket. Medan fler av dom andra va lite sämre på det. Kanske låter hårt, men andras tröghet gör ju såklart att man känner sig smartare. Och om det är det som krävs för att jag ska bli bra, då får det fan va så! Jag kan stå för det.
Jag är ju såklart inte den smartaste när det gäller alla ämnen så det finns säkert folk som tänker likadant om mig!
Nu ska jag iaf köra järnet och förhoppningsvis så fixar jag det denna gången. Håller tummarna för det och att jag pallar att läsa in Matte C sen också :P Huga!


Soff

Jag gillar att du tar tag i det :D Vore ju perfekt om du kunde ta det där betyget och flytta heeeeeeeeem sen!!! Christ! Saknar dig! Kramar o pysslingar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: