2009-01-07
 23:52:17

Jag har fegat ur...

Ja, jag satt å läste gamla inlägg från början av 2008 och jag inser att jag har börjat fega ur vad gäller att skriva blogginlägg. Innan skrev jag ju väldigt mer känslosamt och nu känns det mest som det har blivit känslokalla prylinlägg. Nej usch, det är ju verkligen inte jag egentligen!

Fram för känslorna och svagheten! Fast just nu måste jag säga att jag är hemskt delad. Å ena sidan mår jag bättre än nånsin, känner mig glad, galen och bubblande.
Å andra sidan känner jag mig grymt bitter, arg och trött... tänk att ett ställe kan gå en så på nerverna.

Nu är det alldeles för sent för att komma med några vettiga argument osv... så jag postar inlägget som det är :) Natti!


William

Den 7juni 2006 skrev du Tur att man datanörd :D

Men fyy har du laggt av dig lite =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: