2009-01-14
 19:18:24

Sköljer bort...

Ja, jag tar en dusch nu och försöker skölja bort allt dåligt. Allt som gör ont och som man blir ledsen av... Återstår att se hur det går.

Har fortfarande inte duschat... men jag mår lite bättre. Jag har slutat hulka och skaka iaf. Sitter å tittar på Winnerbäck på ettan, riktigt bra och distraherande. Men på köpet har jag fått en taskig huvudvärk...

Kom just på att jag saknar Jocke, Sofie å mamma. Skulle va skönt om man var i Karlstad nu. Känns som att stödet är större där på nåt sätt. Eller så är det bara att jag har lättare att känna lugn i den staden. I vilket fall så är det svårt att hitta två så bra vänner som dom ovanstående och det kan ju få vem som helst att längta hem.

Så vi kanske ses snart... om längtan tar över så har jag snart bokat biljett!


Soff

Men du, hur är det? :( Maila? Puss o kram stumpan


Soff

Söt!

Klart du ska hit! Har jag väntat på nu i år och dar, alldeles för länge alltså. Du kan alltid få sova skavfötter med Klara :) eller ha datarummet här ;)

När jag försökte få bort fel färg använde jag silverschampot som en tok. Tror jag tog i det 2ggr /tvätt och i några dagar iaf. Huvudsaken är att man sköljer ur ordentligt o har i balsam. Fast det där kan du nog sikkert bra själv.

Ta hand om dig gumms! Puss o kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: