2009-01-28
 14:35:03

Svårt å välja!



Kan inte bestämma mig hur jag ska göra. Är grymt sugen på att gå på Dia psalma när dom spelar på Brew House 27/2 men nu när jag kikade in på deras hemsida så ser jag att dom ska va med på Rockweekend tour, tillsammans med Mustasch och Dead by April bl a. Men det finns ännu inget datum klart varken i Göteborg eller Karlstad. Så frågan är... ska man ha is i magen å hoppas på att dom kommer hit eller ska man ta chansen att se dom när man kan?
Svårt det här...

För det är ju kanske inte så troligt att jag tar mig upp till Kilafors på den riktiga festivalen heller... hmm... långt till Kilafors Herrgård i Kilafors som ligger i Bollnäs kommun som ligger i landskapet Hälsingland som ligger i Gävleborgs län som ligger i Sverige :P

Hjälp?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: