2009-01-22
 15:46:58

Träningsnarkoman here I come =)

JO jag behöver ha den inställningen igen. För idag har det kännts jävligt jobbigt att ha träningsvärk. Inte sådär skönt som jag brukar tycka. Antaligen är det för att jag är rätt så otränad efter allt stillasittande under jul å nyår plus lite till. Så idag har axlarna och magen ständigt gjort sig påminda. Till o me kännts lite i benen. Men det gillar jag ju iofs =)

Körde ju på med ett Core pass igår, ny instruktör och ny inriktning på passet. Mer tempo och mer traditionella övningar. Gjorde tillome kissande hunden, haha :P Lite ovant var det förstås. Man hade ju vant sig vid Jims funktionella core-pass som var jävligt roliga =)

Sen körde jag ett löp pass på 15 min som förut, men la på 5 min gång i rask takt för jag kände mig sugen. Sen efter det gick jag till affären och hem. Så förbränningen måste varit på topp =)

Mer sånt här får det bli. Minst :
1 Bodypump pass i veckan
1 Core pass i veckan
3 löppass + knärehab i veckan

Alltså två vilodagar, huga ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: