2009-01-16
 14:02:33

Bara att bryta ihop



Och komma igen =)

Igår va en riktigt schysst dag. Jobbet va väl som vanligt. Men jag slutade tidigt och slog en signal till J å hörd mig för om fika. Han hängde på. Vi satt på tantcaféet och var artiga för å va vi =) Men trevligt värre.

Sen mötte jag upp S å vi styrde mot PC, mot billig öl och skvaller. Å det blev nice. Även fast vi blev helt omringade av tjejer och killar som såg ut att inte va en dag över 15. HEhe. Men vi hade så onda ögon så ingen våga fråga om det fick ta dom stolarna vi lagt jackorna på :P
Men det slank ner goa nachos och en hel del öl. Sen när vi skulle hem så lyckades S iaf skutta på en vagn med en gång. Jag gick bort till centralen, får veta att jag måste åka 17bussen, å får vänta i 13 min. Brr säger jag bara, låren kändes som dom skulle bli blå vilken sekund som helst!

Sen kommer min gamla granne fram till mig där på hållplatsen. Han som jag ändå bara sagt hej till när jag sett han lite var stans. Så börjar han snacka, frågar vart jag bor nu osv. Å så frågar han: Känner du han som flyttade in efter dig? Å jag svarar nej nej, det var nån som soc fixade in.
Då säger han: Nej bara undra, för det luktar så äckligt därifrån, som om nån inte slängt sopor på länge. Och man ser honom aldrig.

Blääh, tänkte jag bara då.... det blev precis som jag trodde.. kunde dom inte bara ha hyrt ut den till en student eller nån som vill flytta hemifrån?!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: