2009-06-02
 16:32:08

Dejtning 2.0

Fortsätter väl på temat. Inte varit på så många dejter den senaste tiden... dåligt med bra kandidater ;) Eller så är det kanske jag som är en dålig kandidat?

Jag såg på ett Sex and the City avsnitt för ett tag sen där Carrie reflekterar över att det enda alla killarna hon träffat har gemensamt är hon. Jag kan ibland känna samma sak. Är det mig det är fel på?
Men samtidigt så är det ju så att jag är som jag är och om man inte gillar det så är man inte heller rätt för mig!

Har funderat vidare på det där med dejter och vad man ska göra på dom. Och varför inte åka ut i skärgården och bada? Om man nu känner sig hemma med sin kropp så är det ju bara en fördel, eller?
Sen kan ju vissa tycka att man inte ska visa så mycket på första dejten. Men jag säger bara, spela roll! =)

Känner mig lite för disträ för att utveckla mer... så ni får ge er till tåls till 3.0 kommer :)


R



Kanske inte är en höjdare att bada på dejten om det är vinter..iofs så kan man ju gå till badhuset..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: