2009-06-12
 23:47:35

Dunkar varmt!

Ja, jag känner mig lite ensam ikväll... ja tankarna snurrar runt runt. Ja jag kan behöva en kram just nu!

Ja det känns skönt när det ibland dunkar varmt inombords, tolka det som ni vill... Men det kan va så lite som ett ord som gör att man ändras från iskall till varm på en sekund.
Vissa människor har den inverkan på en. Man ska akta sig för att försöka lura sig själv att det känns bra, varmt och gott inombords. För det leder knappast någon vart. Men när man på riktigt träffar en människa som berör då mår man ju riktigt bra sen, oavsett om det slutar med att man blir vänner, sambos eller kanske bara bekanta.

Någon gång ibland träffar man också nån som det känns som att man kännt i flera år redan. Man klickar från början... jag saknar att ha en sån vän. Jag saknar nog rätt mycket att ha en bästa vän också. Någon som man alltid kan ringa till. Vart finns dom? Svårt att bara hitta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: