2009-06-10
 20:33:48

En tjej på gymmet!

Ja det finns en tjej på gymmet (egentligen en hel del tjejer) som jag tycker är så grymt snygg. Hon är instruktör. Sådär lagomt brunbränd alltid med lite fräknar, ser alltid så himla glad och fräsch ut. Tror aldrig männskan haft påsar under ögonen :P Å så är hon så sjukt vältränad! Jag är grymt avis på henne... men jag antar att det ligger jobb bakom, eller snarare så vet jag det. Men ibland önskar jag att jag såg sådär fräsch ut utan smink och lite halvsvettig!


R



Och när blev du ful?


mirrorgirl

Jag tycker själv inte att jag är ful men inte alltid man känner sig tipp topp och fräsch bara :)


Anonym

Finaste som finns är tjejer i fina träningskläder lite lagom svettiga :)



//Jani



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: