2009-06-24
 08:57:34

Idag har jag inte bara en bad hair day...

Jag har en bad skin day också. Alltså känner jag mig inte speciellt snygg idag. Nog för att det finns mer att bedöma än just hår och hud men det är ju ändå dom mest utmärkande delarna av ens utseende!

Som (tur) är så ska jag sitta inne på ett kontor hela dagen och bli ännu sämre. För hur bra blir håret och huden av noll procent syre? Inte alls fint... Bläh.

I övrigt notering så är det nu bara ca 2,5 arbetsdagar kvar till min semester. YIPPIE! :)


Freddy

Hej där...

Härlig blogg... Skönt med semester va...? Hittar du på något skoj? Å hur går det med dejtandet, funnit någon bra kille än...? Det är du värd.



Kram


Fia

Uppdatering tack! :)



PUBLICERAT: 2009-07-09, 13:43:56 | URL: http://sanderss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: