2009-09-11
 14:01:59

Jag är tydligen en hemsk människa!

Ja för jag har inte skrivit här på jättelänge... OCH

Detta är vad folk skriver OM mig när jag är borta..

Anders (a) om Magnus, snällare än snällast bygger ihop min säng... Jag? Hehe...: Det kallas för att utnyttja folk som du gjort hela ditt liv! Du sårar folk, trampar dom på tårna och sedan skriver fåniga bloggar!

Det låter ju helt underbart. Jag som trodde jag var en omtänksam och snäll människa. Är kanske i själv verket ond? Vill jag bara trycka ner folk i skorna och kasta bort dom? Fånig är jag också. Det måste tilläggas. Jag har aldrig varit riktig. Bara fånig och dum.

Så ja, Anders du kanske har rätt. Men jag tror knappast jag utnyttjade killar till att bygga sängar när jag var 5 år! Men visst,  jag är säkerligen lika ond som självaste GARGAMEL!


Haidi

Du ÄR omtänksam och snäll ^^

fast jag har iof aldrig satt ihop några sängar åt dig :)


mirrorgirl

ja man försöker ju :) tur att man är grym på ironi!


Fia

Du är minsann en snäll människa du! :) Kram på dej!



PUBLICERAT: 2009-09-11, 19:41:40 | URL: http://sanderss.blogg.se/
Marcus

Men han har så rätt! DU trampar på folk....... Sårar dom och är riktigt elak!

Har du någon gjort en god sak för någon?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: