2009-09-13
 22:42:24

Lila är fint!

Ja titta va jag har pysslat ihop såhär på söndagkvällen. Alltid gott att klämma in kreativiteten i något :)

Återstår iofs lite att fixa med för jag förstår mig inte riktigt på html-koden så vissa vita rutor är ju kvar. Skulle vilja göra rutorna som texten står i snyggare också. Hur gör man? :)

Synpunkter på nya designen tas gärna emot!


Malina

Ett tips är att gå in på designadinblogg.se där finns det mycket bra tips. Lite krånglig sida kanske. men till en stor hjälp. Han förklarar allting väldigt lätt!

I övrigt så tror jag din design kommer bli jättebra när den är klar. Sj så byter jag min ca 1 gång i månaden :-p Kram



PUBLICERAT: 2009-09-13, 23:08:23 | URL: http://fruandren.blogg.se/
Fia

Jätte fint med lila! Men nu kan man ju inte se kommentarerna, det får du fixa! :) Ha det så bra! Kram



PUBLICERAT: 2009-09-15, 10:36:03 | URL: http://sanderss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: